8 Temmuz 2008 Salı

Bir Kere Denenince Bin kere Ölünür

Sen daha ne gördün kü arkadaş
Kimbilir ki yarın neler olacak
Belki derin bir aşk sana çarpacak,
Yeni zamanlara yolculuk başlayacak.

Tanımak için hayatı daha çok gençsin arkadaş
Karar vermek için henüz erkensin
Seni bekleyen sürprizlerden
Hemen hiç habersizsin

Yalancı mutluluklar, sahici ölümlerdir
Bir kere denenince bin kere ölünür
Unutma hayat yalnız bir defa yaşanır
Umutlar da yeniden yaratılır

Ne kadar acıtsa da canını hayat
Düşlerin tükense de kaynağından
Yalnızlıktan kanasa da yüreğin
Sahte rüyalara aldanma dayan

Yalancı mutluluklar, sahici ölümlerdir
Bir kere denenince bin kere ölünür.

Not: Bu şiirin kime ait olduğunu anımsamıyorum. Yıllar önce bir gazeteden kesmiş saklamışım.
Bulunca paylaşmak istedim.
Bu şiiri paylaşmamın öncelikli nedeni çok sevmiş olmam, yaşamın her alanında, attığımız her yeni adım için geçerli olması. Bir de çocuklarımızın, arkadaş etkisiyle, boşluk duygusuna kapılarak yanlış adımlar atmamalarını ummak. Hepimize bu konuda büyük görevler düşüyor, ebeveyn oalrak ta eğitimci olarak ta! Çocuklarımızın yarınlarının sağlam, güvenli olabilmesi için ilgimizi, sevgimizi ve dikkatimizi eksik etmemek. Sonradan pişmanlık duymamak. Ben, yakın çevremde bunları yaşamadım, öğrencilerimde de öyle. Ama gençlerimiz, çocuklarımız bu batağa her yıl daha erken yaşta saplanıyorlar. Dilerim hiç birimiz üzülmeyiz.

Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder