25 Mayıs 2009 Pazartesi

Yankı Yazgan ve Akıl Çizgileri

Yaşasınnn, nihayet sabırsızlıkla beklediğim kitap çıkmış! Ben de çok yeni öğrendim, Yankı Hoca'nın sitesinde, okudum!
Elime almak, sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyordum! O kadar mutlu oldum ki elime almadan önce sizlerle paylaşmak istedim!
Detaylı bilgi için bkz.
  • yankiyazgan

  • Bugün, NTV'de, B.Ç olayı ile ilgili olarak Yankı Yazgan ile bağlantı kuruldu. Bu konudaki düşünceleri soruldu! Nihayet, konunun uzmanı olan Yankı Yazgan'a danışıldı! Geç bile kalındı! Daha önce olmalıydı bu! Neyse zararın neresinden dönülse kardır!
    Yankı Hoca da her zamanki dikkatli, hassas, duyarlı yaklaşımıyla düşüncelerini paylaştı!

    En kısa zamanda buluşmak dileğiyle! Etkinlik yazısı yazacaktım, havalara uçunca sevincimi paylaşmaktan kendimi alamadım!
    Sevgiyle, dostça kalın!

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder